Θα το χρησιμοποιήσει το παιδί μου?

Η αλληλεπίδραση του Η/Υ με το παιδί είναι άμεση και ενεργή. Η ιδιωτική φύση της διάδρασης, ανάμεσα στον υπολογιστή και το παιδί, υποβοηθά στη δημιουργία ενός φιλικού περιβάλλοντος, στο οποίο το παιδί μπορεί να εκφραστεί αυθόρμητα, να ρισκάρει χωρίς καμιά επίκριση. Άρα, ο μαθητής αισθάνεται ελεύθερος και απαλλαγμένος από άγχος. Επίσης, η αμεσότητα που προσφέρεται για την κάλυψη των αποριών έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη εξοικονόμηση του χρόνου μελέτης.
Επομένως, η καθημερινή μελέτη γίνεται ευχάριστη διαδικασία με απτά αποτελέσματα, στην άνοδο, των σχολικών επιδόσεων του μαθητή. Όλα αυτά, ο μαθητής, τα αντιλαμβάνεται από την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσει το σύστημα μελέτης e-du.

Μήπως αντιγράφει τις λύσεις των ασκήσεων?

Δε γίνεται, τεχνικώς, αυτή η δυνατότητα. Ο μαθητής παρακολουθεί την ανάπτυξη  του σκεπτικού της άσκησης από πολύ έμπειρους καθηγητές, οι οποίοι θα διδάξουν, θα υπενθυμίσουν και θα αναλύσουν κάθε μια από τις ασκήσεις του μαθητή. Το αποτέλεσμα είναι να αποκτά σημαντική εμπειρία από την ολοκλήρωση των ασκήσεων.

Και αν οι ασκήσεις είναι εκτός βιβλίου? Από το φυλλάδιο του καθηγητή τους?

Η αξιοποίηση, από το e-du των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, στην πιο εξελιγμένη της μορφή έδωσε στο μαθητή μας την ευκαιρία να μελετά καθημερινά πλαισιωμένος από μια μεγάλη ομάδα κορυφαίων καθηγητών. Έτσι, για πεντέμισι ώρες ημερησίως δηλαδή από τις 3 το μεσημέρι έως τις 8,30 το βραδύ ο μαθητής επικοινωνεί προσωπικά με καθηγητή της ειδικότητας που τον ενδιαφέρει εύκολα και άμεσα. Μαθητής και καθηγητής «φιλοξενούνται» σε μια «αίθουσα διδασκαλίας» του e-du χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της τηλεδιάσκεψης. Η «αίθουσα» είναι εξοπλισμένη με όλα τα εποπτικά εργαλεία διδασκαλίας, που μας εξασφαλίζει η τεχνολογία, ώστε το μάθημα να γίνεται σε υψηλότατο επίπεδο και με τη μορφή «ιδιαίτερου». Στόχος μας είναι η ενίσχυση της εκπαιδευτικής διδασκαλίας, προσφέροντας στο μαθητή μας ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης.

Θέλετε να καταργήσετε το σχολείο?

Όχι βεβαία! Το e-du έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την ενίσχυση της συμβατικής διδασκαλίας. Αναπτύχθηκε, παράλληλα, με την καθιέρωση της πληροφορικής τεχνολογίας στο χώρο της εκπαίδευσης και υποστηρίζει την υπηρεσία ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις.

Μήπως χρειάζεται περισσότερος χρόνος διαβάσματος?

Γνωρίζοντας το ρυθμό ζωής του σημερινού μαθητή, με τον πράγματι περιορισμένο χρόνο λόγω πολλαπλών εξωσχολικών δραστηριοτήτων, κινηθήκαμε με άξονα τις ανάγκες του. Η οργάνωση του συστήματος μελέτης e-du δίνει τη δυνατότητα κατανόησης της ύλης και των εννοιών του μαθήματος εύκολα και γρήγορα. Η οπτικοακουστική διδασκαλία, του εξασφαλίζει αυτήν τη δυνατότητα, δίνοντας του συγχρόνως την ευκαιρία να προσαρμόσει τις συνθήκες μελέτης στις προσωπικές του ανάγκες, εξατομικεύοντας τους ρυθμούς εμπέδωσης και τους τρόπους αφομοίωσης. Επομένως, έχουμε σε λιγότερο χρόνο, ποιοτικότερη μελέτη.

Τι θα μπορούσε να προσφέρει σε έναν καλό μαθητή?

Ένας μαθητής με υψηλές επιδόσεις πρέπει να προετοιμαστεί εγκαίρως για έναν υψηλό, επίσης, ανταγωνισμό που θα κληθεί να αντιμετωπίσει λίγο αργότερα, σε επίπεδο εισαγωγικών εξετάσεων. Με γνώμονα αυτές τις ανάγκες, το σύστημα μελέτης e-du, δίνει τη δυνατότητα, μέσα από την καθημερινή μελέτη, να ασχοληθεί με διαβαθμισμένης δυσκολίας τεστ, που καλύπτουν τις επιπλέον γνώσεις που χρειάζεται αυτός ο μαθητής, χωρίς τη δαπάνη περισσοτέρου χρόνου. Έτσι, ο μαθητής «θωρακίζεται» σε καθημερινή βάση, με τις επιπλέον πληροφορίες, που είναι απαραίτητες, για τη διαμόρφωση του προσωπικού του «προφίλ» . Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα προετοιμασίας στο παρακάτω μάθημα, κάτι που συχνά, οι καλοί μαθητές, συνηθίζουν να κάνουν. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου, ότι η σωστή εκπαίδευση, παρέχει γνώση, αναπτύσσει τις δεξιότητες, αναδεικνύει τις ικανότητες του μαθητή.

Για ένα μαθητή που δεν του αρέσει ιδιαίτερα το διάβασμα?
Τι θα μπορούσε να αλλάξει?

Την οπτική με την οποία βλέπει τη μελέτη έως τώρα. Η ανιαρή διαδικασία του διαβάσματος από ένα, συχνά δυσνόητο, βιβλίο μετατρέπεται σε ενδιαφέρουσα ενασχόληση με τον η/υ. Η διαδραστική αλληλεπίδραση με ένα μέσο που αγαπά, τον η/υ, του δίνει τη δυνατότητα της εύκολης και γρήγορης εμπέδωσης των εννοιών του μαθήματος, χωρίς να τον κουράζει και κυρίως, χωρίς να πλήττει. Η μελέτη γίνεται διασκεδαστική και τα αποτελέσματα φαίνονται, άμεσα, στις σχολικές του επιδόσεις, γεγονός που του δίνει αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Διδάσκεται τη φιλοσοφία της σωστής μελέτης, ώστε να είναι ο ίδιος πρωταγωνιστής στη διαδικασία εμπέδωσης της γνώσης, χωρίς άγχος, καταπίεση ή εξαναγκασμό. Τελικά, γίνεται το κίνητρο για ένα νέο «ξεκίνημα» με στόχους και όνειρα για το μέλλον.

Μπορώ να ενημερώνομαι για τις επιδόσεις του?

Καθημερινά ο γονιός μ’ ένα απλό «κλικ» έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τις επιδόσεις και το βαθμό ετοιμότητας του παιδιού στο μάθημα της επόμενης μέρας. Έτσι χωρίς προστριβές και εκνευρισμούς, διακριτικά, μπορεί να ενημερώνεται και φυσικά να επεμβαίνει οπού εκείνος θεωρεί ότι είναι απαραίτητο. Κανένας άλλος τρόπος (σχολείο, φροντιστήριο) δεν μπορεί να παρέχει τέτοιο επίπεδο, καθημερινής, ενημέρωσης στους γονείς.

Δε θέλω να μπαίνει στο διαδίκτυο. Θα έχω αυτή τη δυνατότητα?

Η λειτουργία της μεθόδου e-du δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένη με το διαδίκτυο. Υπάρχει και έκδοση (dvd) που λειτουργεί και χωρίς σύνδεση. Παρόλα αυτά, η τεχνολογία δίνει πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Μπορείτε να ενημερωθείτε γι΄ αυτό, αναλυτικά, από την έμπειρη ομάδα προγραμματιστών της τεχνικής υπηρεσίας του e-du. Εξάλλου, η μέθοδος μας, δίνει τη δυνατότητα ελέγχου σε καθημερινή βάση.

Το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες πως θα βοηθούσε αυτή η μέθοδος?

Η εκπαιδευτική παρέμβαση, μέσω η/υ, βοηθά στην ενδυνάμωση και εστίαση της προσοχής, ενισχύει την επιμονή, την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης και της αισιοδοξίας των παιδιών. Η οπτικοακουστική διδασκαλία εμπλουτισμένη με παραδείγματα κατανοητά στο παιδί βοηθά στην άμεση εμπέδωση των εννοιών του μαθήματος. Ο ρυθμός αφομοίωσης της ύλης, διαμορφώνεται από τον ίδιο το μαθητή ανάλογα με τις προσωπικές του ανάγκες, χωρίς αναστολές από τη φυσική παρουσία καθηγητού. Η ανάγκη επανάληψης, καλύπτεται απολύτως χωρίς επικριτικούς σχολιασμούς. Το αίσθημα της ελευθερίας και η απόλυτη απουσία της ντροπής, απελευθερώνει το μαθητή και του δίνει τη δυνατότητα για καλύτερη και αμεσότερη κατανόηση της ύλης του, με εκπληκτικά, συχνά, αποτελέσματα.

Γιατί να μην προτιμήσω το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο?

Στη μέθοδο e-du η διδασκαλία γίνεται από έμπειρους και εξειδικευμένους καθηγητές με απόλυτη γνώση του αντικειμένου τους και πολυετή θητεία στο χώρο. Ο μαθητής παρακολουθεί, με φυσικότητα, τη διδασκαλία του μαθήματος, προσαρμόζοντας την στις προσωπικές ανάγκες του, χωρίς τις αναστολές της ομαδικής διδασκαλίας του φροντιστηρίου. Παρέχεται εξατομικευμένη μάθηση, χωρίς δεσμεύσεις χρόνου. Άρα έχουμε εξοικονόμηση χρόνου για το μαθητή και οικονομία χρημάτων για τους γονείς.